Hem tancat el web!!

Durant un temps hem hagut de tancar el web i el correu. Estem treballant en una web nova. Us anirem informant.

dilluns, 24 de setembre del 2007

ELS DIABLES TAMBÉ ANEM DE FESTA






Bones totes, totes bones!!

Que passa diables, l'altre dia remenant pel nostre "super" local, em vaig trobar tirades pel terra les fotos de la expo del 25e aniversari. Em van fer un xic de peneta i vaig decidir escanejar-les abans no es fagin malbé del tot i perdem certes fotos que no tenen preu.

Això si, aniré escanejant i penjant "with the mucha calma" pq no tinc massa temps i pq el meu super ordenata quan li rota s'apaga i em deixa més tirat que la Renfe.


1 comentari:

liliana ha dit...

qué tiempos aquellos!!!! juas, juas... ens hem anat fent grandets, eh... Fotos històriques ja!!!