Hem tancat el web!!

Durant un temps hem hagut de tancar el web i el correu. Estem treballant en una web nova. Us anirem informant.

dijous, 18 d’octubre del 2007

Malaltia...

Bones gent!!!!
He estat uns dies malaltonet, i per això em vaig saltar el correfoc de les Corts.. quedi clar que no era cap mena de solidaritat amb els/les tabalers/es pq no les havien convidat! jijijiji.... ;)

Per sort vaig rebre la visita a domicili.. no de la infermera catxonda (que no estaria malament) si no d'un parell de malats, i aprofitant que tots estàvem de baixa o a l'atur vem iniciar el que ja comença a ser una tradició malaltissa... 13HORES DE CATAN NON STOP!!!
I la pregunta és: Per quan el campionat oficial de Catan dins la colla?

5 comentaris:

liliana ha dit...

Espereu per quan tingui uns dies de festa nens!!!! Sabeu que la reina del catan us guanyarà....com a mínim alguna...per cert didac, et canvio un port de fusta per un d'ovelles...t'has adonat que tens 2?

Petooooons malalts!

Dani ha dit...

I després els frikis sóm nosaltres!
Quina vergonya el jovent d´avui dia...

Ara que en un torneig no teniu res a rascar contra el veteranus.

Dani, que no anonim...

Anònim ha dit...

Juas, juas, juas... MENOS LOBOS CAPERUCITAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

Dani ha dit...

Caperucita jo? No sóc jo pas qui és posa una caputxeta vermella amb banyes pel carrer. jejeje!

Dani

Anònim ha dit...

Esteu malalts....quan és la propera?
Campionat Risk&Catan estaria molt i molt bé.

David