Hem tancat el web!!

Durant un temps hem hagut de tancar el web i el correu. Estem treballant en una web nova. Us anirem informant.

dimecres, 29 d’agost del 2007

Jornada cultural alternativa

Aquest any el correfoc de les alternatives (el que vam fer dissabte passat) es plantejava de manera diferent: ja no faríem el correfoc sols, sinó que s'integraven a la festa diferents organitzacions que gaudeixen de fer cultura.

Tot va començar amb un pilar caminat a càrreg dels castellers. Jo ni hi havia vist mai cap i em va semblar increïble. Encara m'ho va semblar quan em vaig assabentar que, quan parava, canviaven la base del pilar: Impressionant.

Quan va arribar al seu destí (des de el carrer Olzinelles amb el carrer de Sants fins el carrer Vallespir amb el carrer Valladolid) van començar la seva actuació els bastoners. Xerrant amb gent de la colla vam reconèixer el molt que han millorat des de que van començar i també el gran esforç que fan en una actuació. No seria capaç de formar part d'ells (no només per la força que requereix sinó també per que m'estiro menys que el porter d'un futbolí).

I, després de fer una cercavila (que no puc valorar per que no vaig veure però que segur que perfecte), vam començar nosaltres. I per mi molt bé. Tot i les diferents baixes vam ser prou gent. Com que la gent que ens seguia eren com a coneguts era com fer un correfoc amb amics. El recorregut ens portava al lloc on estaven emplaçades les festes alternatives aquest any. Em va sorprendre positivament la compenetració entre nosaltres a l'hora de decidir que havíem de fer durant el correfoc. Al final vam acabar fent un parell de rodes i tirar un parell de coets (...per tirar quelcom i acabar de cremar...). Per mi molt bé tot plegat.

Vull fer una menció especial als tabalers que, per causes que se m'escapen més properes al “politiqueo” i al “quedar bé per treure no se ben bé quin benefici”, van haver de fer marxar fent un esprint fins a cotxeres per tocar a una representació d'escacs vivent. Molt bé tabalers!!!

Bé ja no us molesto més. Un petonàs.

Pinxo